Thursday, February 23, 2012

PASTA WITH CHICKEN, BROCCOLI AND GREEN BEANS

INGREDIENTS:

2 Chicken breath
1/2 lb of broccoli
1/2 lb of green beans
1/2 tbsp of olive oil
1/2 cup of white wine
1/2 cup of chicken broth
1/4 tbsp of salt
pinch of black peper
pinch of paprika
pinch of oregano
pinch of garlic and onion power..









Preparation:


Put in fry pot the chicken already cut en pieces with olive oil, wine  let it cook for  10 min, add salt, peper, paprika garlic and onin power, add the broccoli and green bean,and the chicken broth let it cook for 15 min. In another pot put boiled water put the pasta cook, drain the pasta mix with the chicken and vegetable let all together cook for 5 more min...





PASTA CON POLLO BROCCOLI Y VAINITAS



Ingredientes:

2 pechugas de pollo
1/2 kg de broccoli
1/2 kg de vainitas
1/2 taza de vino blanco
1/2 cda de aceite de oliva
1/2 taza de caldo de pollo
sal, pimenta negra, paprika, ajo y cebolla al gusto


Preparacion:

coloca en un saten grande o paellera el pollo a cocinar en pequeños trozos cortados con el aceite de oliva, el vino a cocinar por 10 min, luego agregale el brocoli y las vainitas, el caldo de pollo y la sal, pimienta, paparika, ajo, cebolla en polvo al gusto, dejalo cocinar por 15 min. En otra olla coloca a hervir agua para la pasta, cuando ya este cocida la pasta escurrela y mezclala con el pollo y los vegetales dejala cocinar por otros 5 min mas todo junto ......

No comments:

Post a Comment